Kalendář akcí
Název akce | Seminář Elektronizace veřejných zakázek: Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení |
---|---|
Datum | 23.11.2018 09:30 - 12:30 |
Typ akce | Odborné semináře |
Místo akce | Královehradecký kraj / Hradec Králové / Hotel Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové |
Popis akce | Ministerstvo pro místní rozvoj zve na seminář Elektronizace veřejných zakázek: Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení všechny zadavatele, kteří budou po 18. říjnu 2018 zadávat veřejné zakázky podle zákona č. 134/2016 Sb. |
Veškerá komunikace po 18. říjnu 2018 (dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek) mezi zadavatelem a dodavatelem v zadávacím řízení musí probíhat výhradně elektronicky. Tato povinnost zasahuje do všech fází zadávacího procesu.
Cílem školení je obeznámit účastníky s 3 základními aspekty elektronizace veřejných zakázek:
1) Povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení a využití e-nástrojů
2) Elektronický nástroj a jeho využití
3) Elektronizace a elektronické katalogy, otevírání e-nabídek, e-aukce, DNS
Účastníci seminářů budou také obeznámeni s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému.
Termín konání semináře: 23. listopadu (9:30- 12:30)
Místo konání: POZOR ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ! Seminář se bude konat v Hotelu Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové 500 03 - 350m od původního místa konání - Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové. Mapa ZDE.
VSTUP ZDARMA.
Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 16. listopadu 2018 přes formulář ZDE. Kapacita je omezena.
Pro další informace k semináři kontaktujte Ing. Hanu Doležalovou (mob. 731 643 693, hana.dolezalova@mmr.cz)