Přejít na obsah

Vyhledávání



Hlavní menu

Kalendář akcí

Název akce Seminář Elektronizace veřejných zakázek: Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení
Datum 23.11.2018 09:30 - 12:30
Typ akce Odborné semináře
Místo akce Královehradecký kraj / Hradec Králové / Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Sál P1.905, Pivovarské nám. 1245, Hradec Králové
Popis akceMinisterstvo pro místní rozvoj zve na seminář Elektronizace veřejných zakázek: Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení všechny zadavatele, kteří budou po 18. říjnu 2018 zadávat veřejné zakázky podle zákona č. 134/2016 Sb.

Veškerá komunikace po 18. říjnu 2018 (dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek) mezi zadavatelem a dodavatelem v zadávacím řízení musí probíhat výhradně elektronicky. Tato povinnost zasahuje do všech fází zadávacího procesu.

 

Cílem školení je obeznámit účastníky s 3 základními aspekty elektronizace veřejných zakázek:

1)      Povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení a využití e-nástrojů

2)      Elektronický nástroj a jeho využití

3)      Elektronizace a elektronické katalogy, otevírání e-nabídek, e-aukce, DNS

 

Účastníci seminářů budou také obeznámeni s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému.

 

Termín konání semináře: 23. listopadu (9:30- 12:30)

Místo: Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Sál P1.905, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové                                                           

VSTUP ZDARMA.

Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 16. listopadu 2018 přes formulář ZDE. Kapacita je omezena.

Pro další informace k semináři kontaktujte Ing. Hanu Doležalovou  (mob. 731 643 693, hana.dolezalova@mmr.cz)