Přejít na obsah

Vyhledávání



Hlavní menu

ČR a EU

Praha pod kuratelou

Zbyněk Petráček, Lidové noviny, 23. října 2008
Dvourychlostní Evropa už léta slouží jako strašák. Nechcete být loajální, uctiví, nevážíte si šance mlčet? Pozor, může přijít dvourychlostní Evropa, varovali zástupci velkých, třeba italský premiér...

Topolánek, nejlepší premiér

Lidové noviny, Luboš Palata, 22. října 2008
Politika slouží něčemu dobrému, pokud se řídí rozumem, nikoli touhou po pomstě a uraženou ješitností. Jiří Paroubek a Václav Klaus dělají v těchto dnech všechno proto, aby svrhli vládu Mirka...

Jiří Paroubek a „Předsednictví mínus"

David Klimeš, E15, 21. října 2008
Předseda Evropské komise José Barroso a francouzský prezident Nicolas Sarkozy opět navrhují, aby předsednictví Rady EU zastávala jen jedna osoba. Návrh je v mnohém kontroverzní, nicméně z Česka...

Nemáme to Unii osladit, ale dát téma

Cyril Svoboda, MF DNES, 30. 9. 2008
Prý to „Evropě osladíme". Co kdybychom tenhle dvojznačný nápad proměnili v jednoznačný výsledek? Co kdyby hlavním přínosem českého předsednictví bylo opravdu něco, co by jasně prospělo nám i...

Trasu Praha - Berlín už Mnichov nebrzdí

Frank-Walter Steinmeier, MF DNES, 29. 9. 2008
Z Berlína do Prahy je to dnes 350 km po dálnici nebo pět hodin vlakem. Bez jakékoliv hraniční kontroly. Kdo jede touto cestou, doslova cítí, jak úzce a přátelsky jsou dnes Německo a Česká republika...

Kostka cukru? Kampaň, kterou oceňují i v Bruselu

Alexandr Vondra, Hospodářské noviny, 18. 9. 2008
První dějství reklamní kampaně »Evropě to osladíme« má za sebou dva týdny života. Účel, totiž upoutání zájmu domácího publika o české předsednictví EU, byl naplněn. Spot ke kampani je hitem na...

Respekt: Václav první nečitelný

Silvie Lauder, Respekt č. 38
Čtyři týdny po ruském útoku proti Gruzii přinesly mnohé - na domácí scéně mimo jiné další potvrzení, že mezi Václavem Klausem a jeho mateřskou stranou se rozevírá čím dál hlubší propast. Nejde už jen...

The Economist o kacířských Češích

The Economist, 08.09.2008
The Economist se v posledním vydání věnuje České republice a nadcházejícímu Českému předsednictví Evropské unie. Britský časopis zhodnotil situaci v České republice a vztah Čechů k Evropské...

Poněkud řepácká kampaň

Martin Weiss, Lidové noviny, 6. 9. 2008
Rozpaky nad úvodním klipem vládní kampaně k předsednictví Evropské unie jsou nejen pochopitelné - dokonce věrně ilustrují náš postoj k EU. Nejsympatičtější tváře a nejbrilantnější kreativci zmůžou...

Evropě to osladíme?

Lidové noviny, 5. 9. 2008
Heslo reklamního spotu na české předsednictví EU zní "Evropě to osladíme" - a zásadní roli v něm kromě známých osobností "hrají" kostaky cukru. Jak spot nahlížejí čeští...
Počet nalezených článků: 561
|
Zobrazeny články od  541 do 550